خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد؛

توزیع ۵۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۷۵

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه از توزیع ۵۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و تجهیزات هنرستانی مدارس استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، مرزبان نظری  عنوان کرد: از محل اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۰، تجهیزاتی به تعداد ۱۵ هزار قلم و به ارزش ۵۳۰ میلیارد ریال خریداری شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به شناسایی نیازهای ضروری و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، توزیع این تجهیزات را چند برابر سال های گذشته عنوان کرد و افزود تجهیزات براساس نیاز و اولویت بندی و با هدف برقراری عدالت آموزشی توزیع می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با در نظر گرفتن شاخص عدالت آموزشی و تربیتی توزیع این امکانات را شاهد هستیم به گونه‌ای که این تجهیزات شامل میز، صندلی، وایت برد، کامپیوتر، دستگاه کپی و سایر تجهیزات در بین مدارس شهری، روستایی و عشایری توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نگاه آموزش و پرورش نگاه محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار و توزیع اعتبارات و امکانات به صورت عادلانه همراه با شاخص‌هایی است تا دانش‌آموزان مناطق مختلف آموزشی استان بتوانند تحصیل مناسب و مطلوبی را داشته باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه از تداوم تلاش برای رفع دغدغه فضای آموزشی در استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰۵ پروژه عمرانی مدرسه سازی  با ۴۴۴ کلاس درس و زیربنای بیش از ۵۶ هزار مترمربع در سطح استان کرمانشاه در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز