خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه؛

استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۹۴ مدرسه با ۲۶۲ کلاس درس در اسلام آبادغرب

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۰۶۱

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه از استاندارد سازیسیستم گرمایشی ۹۴ مدرسه با ۲۶۲ کلاس درس در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرزبان نظری  نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب  گفت : در شهرستان اسلام آبادغرب تعداد ۲۴۹ مدرسه  با ۱۰۴۳ کلاس درس موجود می باشد که از این تعداد کلاس ۲۰۴ کلاس درس آن نیازمند نوسازی و مقاوم سازی است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه عنوان کرد: از سال ۱۳۹۶ تاکنون تعداد ۲۱ پروژه آموزشی و ورزشی با ۶۹ کلاس درس و زیربنای ۵۶۴۷ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۱۶۵ هزار میلیون ریال در سطح شهرستان اسلام آبادغرب به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول درخصوص استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اظهار داشت: از ابتدای طرح استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس (۱۳۹۲) تاکنون تعداد ۹۴ مدرسه با ۲۶۲ کلاس درس با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب و ۵۱ مدرسه با ۸۲ کلاس درس با اعتبار ۶۵۰۰ میلیون ریال در بخش حمیل استاندارد سازی شده است.

نظری تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان اسلام آبادغرب تعداد دو پروژه آموزشی و ورزشی با ۱۲ کلاس درس و زیربنای ۱۴۳۰ مترمربع در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز