خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان:

تمام روستاهای بالای 20 خانوار قزوین دارای طرح هادی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۳۲۴

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: در حال حاضر تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان دارای طرح هادی هستند، همچنین برای 20 روستا با کمتر از این میزان خانوار هم طرح هادی تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اصغر گونجی با اشاره به طرح‌های هادی روستایی گفت: اجرای طرح هادی برای 440 روستا در دستور کار قرار دارد و از این تعداد کار 252 روستا به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین ادامه داد: درصد برخورداری روستاهای استان از طرح هادی 63 درصد است که از میانگین کشوری با عدد 53 بالاتر است.

وی عنوان کرد: در مجموع استان تا کنون یک‌هزار و 298 طرح هادی تهیه شده و 540 طرح با اعتبار 220 میلیارد در دستور کار بازنگری قرار دارد و هزینه‌های آن توسط اعتبارات استانی، بنیاد مسکن و خودیاری رهیاری‌ها تهیه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برای سال جاری بازنگری در 154 طرح هادی روستایی در دستور کار قرار دارد که اعتبار در نظر گرفته شده برای آن 53 میلیارد ریال است.

وی درباره اجرای آسفالت در روستاها گفت: برای سال جاری اجرای آسفالت در 180 روستا و به میزان 780 هزار متر مربع در دستور کار قرار دارد که در 60 درصد روستاها اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز