خبرگزاری کار ایران

8 شهریور، آخرین مهلت ثبت نام در مراکز آموزش علمی کاربردی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۴۸

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت: ثبت نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز ۸ شهریورماه پایان می یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، حبیب دانش منش افزود: ثبت نام در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری وکارشناسی حرفه ای ناپیوسته برای پذیرش مهرماه سال 1401 امروز سه شنبه 8 شهریورماه خاتمه می یابد.

دانش منش در ادامه با بیان اینکه 21 مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان فارس در این پذیرش در 233 کد رشته محل کاردانی  و 188 کد رشته محل کارشناسی ناپیوسته پذیرش خواهند داشت، گفت: از 233 کد رشته محل کاردانی، تعداد 89 کد رشته محل با ظرفیت پذیرش 5720در گروه صنعت، تعداد19 کد رشته محل با ظرفیت پذیرش 1240 در گروه کشاورزی، تعداد 92 کد رشته محل با ظرفیت پذیرش  6380 در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و تعداد33 کد رشته محل با ظرفیت پذیرش 2355 در گروه فرهنگ و هنر و از 188 کد رشته محل کارشناسی ناپیوسته، تعداد 55 کد با ظرفیت پذیرش 3490 در گروه صنعت ، تعداد 9 کد رشته محل  با ظرفیت پذیرش 565 در گروه کشاورزی ، تعداد 78 کد رشته محل با ظرفیت پذیرش 5383 در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و تعداد 24 کد رشته محل با ظرفیت پذیرش 1725 مربوط به گروه فرهنگ و هنر است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس با بیان اینکه در  این دوره از پذیرش دانشجو رشته های مورد نیاز بازار کار استان احصا شده است، گفت : نسبت به سال تحصیلی 1400، حدود 123 رشته محل به رشته محل های استان اضافه شده است.

وی اضافه کرد: ۳۷ رشته محل از مجموع ۱۲۳ رشته محل برای اولین بار در استان اجرا می‌شود.

دانش منش اظهار داشت: علاقمندان برای آشنایی بیشتر ، مطالعه دفترچه و  اطلاع از رشته های تحصیلی دوره های مذکور و ثبت نام می توانند تا ساعت 24 امشب به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کردند در صورت تمایل می‌توانند تا ساعت 24 امشب نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحداستان فارس تصریح کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس به نشانی: fa.uast.ac.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه به شماره 09962170810 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز