خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبرداد؛

بهره برداری از طرح آبرسانی به کوهدشت / گازرسانی به 50 روستای این شهرستان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۴۹

استاندار لرستان گفت: در چهارمین روز از هفته دولت، طرح آبرسانی و گاز رسانی به 9 واحد صنعتی کوهدشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا،  فرهاد زیویار روز شنبه - پنجم شهریور ماه -  در افتتاح طرح آبرسانی به کوهدشت اظهار کرد: دو موضوع آب و راه به عنوان زیرساخت های اساسی در استان اهمیت بسیاری دارند و باید به شرایط ایده آل برسند و به همین دلیل یکی از اولویت ها و وجهه همت دولت سیزدهم، توجه به بحث آب و راه لرستان در حد ابر پروژه است.

وی گفت: طی یکسال گذشته پروژه بازسازی خطوط انتقال آب و احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی کوهدشت تامین اعتبار و از پیشرفت صفر درصد به 100 درصد رسیده است.

استاندار لرستان ادامه داد: احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی و خط انتقال آب کوهدشت با هدف احداث یک باب مخزن بتنی ذخیره آب، تامین آب شرب و رفع افت فشار آب شهر با هزینه 25 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی شامل اعتبارات تخصیص یافته یا اوراق مالی انجام شد.

زیویار همچنین در مراسم مراسم افتتاح گازرسانی به 9 واحد صنعتی کوهدشت با بیان اینکه اعتبار گازرسانی به شهرک صنعتی زانوگه و 9 واحد صنعتی کوهدشت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است، افزود:  گازرسانی به 13 روستای بخش کونانی و 37 روستای مرکزی با اعتبار 47 میلیارد تومان است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار لرستان عنوان کرد: کلنگ گازرسانی به تمام نقاط این استان در 11 ماه اخیر حتی جلوتر از زمان تعیین‌شده به بهره‌برداری رسیده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز