خبرگزاری کار ایران

گازدار شدن 17 واحد صنعتی در قزوین همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۵۱

رئیس بهره برداری مرکز شرکت گاز استان قزوین گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روستای اسفستان و ۱۷ واحد صنعتی شهرستان قزوین گازدار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور سرپرست فرمانداری قزوین، رئیس بهره برداری مرکز استان شرکت گاز و مردم منطقه روز شنبه مراسم افتتاحیه گازرسانی به روستای اسفستان برگزار شد.

رئیس بهره برداری مرکز استان شرکت گاز در این مراسم گفت: با گاز دار شدن این روستا ۶۳ خانوار روستایی با صرف هزینه ای معادل ۵۷۰۰ میلیون ریال از نعمت گاز بهره مند شدند و برای اجرایی شدن آن حدود ۸ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

صالحی با اشاره به پروژه‌های گازرسانی در دست اجرای شرکت گاز در سطح شهرستان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۲۲ روستای شهرستان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۲ روستای منطقه الموت نیز در حال انجام است که امیدواریم این روستاها در هفته دولت سال آینده از نعمت گاز بهره مند شوند.

وی در پایان افزود: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، ۱۷ واحد صنعتی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان قزوین گازدار شدند که بدین ترتیب تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی بهره مند از نعمت گاز در سطح شهرستان قزوین به ۶۵۰ واحد رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز