خبرگزاری کار ایران

خانپور در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

50 درصد واحدهای راکد قزوین سال آینده به چرخه تولید بازمی‌گردند

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۱۳۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: بنا داریم 50 درصد واحدهای راکد استان قزوین را سال آینده به چرخه تولید بازگردانیم.

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در استان قزوین 205 واحد راکد وجود دارد که لیست این واحدها احصا شده؛ برخی از این واحدها نیاز به نوسازی و بازسازی و سرمایه در گردش و مواد اولیه دارند و برخی هم دارای ضعف مدیریتی بوده و بحران فروش کالاهای خود را دارند.

وی افزود: با حمایت بانک‌ها و مدیریت اقتصادی استان قزوین، برای واحدهای راکد تسهیلات در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند سرمایه در گردش داشته باشند و مشکلات خود را حل و فصل کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: بنا داریم با جذب سرمایه‌گذار جدید، أخذ سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، نوسازی و بازسازی تجهیزات و ماشین‌آلات 50 درصد واحدهای راکد را در سال آینده به چرخه تولید بازگردانیم.

خانپور اضافه کرد: برخی واحدها که با ظرفیت 20، 30 و 50 درصد فعالیت دارند را واحد نیمه تعطیل نمی‌دانیم بلکه واحدهای فعال محسوب می‌شوند که با ظرفیت کم کار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 50 واحد صنعتی و تولیدی جانشین بانک در استان قزوین داریم که پس از تعیین تکلیف آنها، نسبت به حل و فصل مشکلات این واحدها گام برداشته می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: 15 شهرک و نواحی صنعتی در استان قزوین توسط دولت اداره می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز