خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس خبرداد؛

مهلت ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۰۱

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس خبرداد.

به گزارش ایلنا، حبیب دانش منش افزود: مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته مراکز آموزش علمی کاربردی استان  برای پذیرش مهرماه سال ۱۴۰۱ تا روز سه شنبه ۸ شهریور سال جاری تمدید شد.

دانش منش افزود:  علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی دوره‌های مذکور و ثبت نام  می توانند به سایت سازمان سنجش به آدرسwww.sanjesh.org   مراجعه کنند.

وی با یاد آوری اینکه امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند، وجود دارد، گفت: متقاضیانی که ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در مهلت فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس در خاتمه اظهار داشت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس به نشانی fa.uast.ac.ir مراجعه کرده یا با مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه به شماره ۰۹۹۶۲۱۷۰۸۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز