خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق سالمندان/ شیوه سرقت‌ها داروی بیهوشی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۰۶

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت از افراد سالخورده با استفاده از داروی بیهوشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت از افراد سالخورده با داروی بیهوشی در نقاط مختلف سطح شهر نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت. 

وی افزود: در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که مردی میانسال افراد سالخورده را در نقاط مختلف سطح شهر شناسایی و پس از اعتمادسازی با چرب زبانی با ترفند اعطای کمک نقدی کارت های بانکی و شماره رمز آنان را اخذ و پس از هدایت آنان به نقاط خلوت با استفاده از داروی بیهوشی و آب میوه های از قبل آماده شده آنان را بیهوش و سپس مرتکب سرقت شده است. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بدلیل حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات فنی خود را آغاز و سرانجام با ردزنی های اطلاعاتی، متهم سابقه داری را در این زمینه در شهرستان مشهد شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را در یک اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی کارت شناسایی و مدارک جعلی را کشف کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده تصریح کرد: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۵ فقره سرقت با این روش از زنان و مردان سالخورده در نیشابور اعتراف که تحقیقات از وی جهت کشف سایر جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز