خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گلستان:

کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۰۶

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 4 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و متاسفانه آمار سرقت‌ها در استان 13 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنای گلستان سردار سعید فاضل دادگر اظهار کرد: متاسفانه آمار سرقت‌ها در استان 13 درصد افزایش داشته است و 90 درصد سارقان استان معتاد و 80 درصد انان سارقان سابقه‌دار هستند و بیش از 50 درصد سرقت‌ها در استان مربوط به سرقت‌های خرد است.

وی تصریح کرد: در دستورالعمل پیشگیری از وقوع سرقت که از وزارت کشور ابلاغ شد، دستگاه‌های مختلف در این موضوع مسئولیت دارند و باید به مسوولیت خود عمل کنند و همه انتظارات نباید از سوی پلیس باشد.

وی اضافه کرد: ما به کمک سایر دستگاه ها از جمله نیروی مقاومت بسیج در مکان‌های خلاء احتیاج داریم و نیاز است با نصب دوربین‌های مداربسته در روستاها و محله‌های خلوت نسبت به ارتقاء شاخص های امنیتی در برخی از مناطق برنامه های مشخصی تهیه و تدوین شود.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در سال جاری طرح‌های مختلفی توسط پلیس اجرا شد که 775 نفر متهم در طرح‌های مختلف پلیس در سال جاری دستگیر شدند.

وی گفت: تعداد پرونده‌های ورودی به پلیس فتا استان گلستان در سال جاری 41 درصد افزایش داشته که با تلاش همکارانم 92 درصد پرونده‌ها منجر به کشف شده است.

وی اضافه کرد: بررسی پرونده‌های پلیس فتا نشان می‌دهد بیشترین وقوع مربوط به کلاهبرداری رایانه‌ای و هتک حیثیت و نشر اکاذیب و مزاحمت‌های اینترنتی بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان به آمار و کشفیات مواد مخدر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 4 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و طرح‌های کنترلی و دستگیری پلیس به صورت مستمر در آن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز