خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

رفع تداخلات اراضی قزوین تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۰۷۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به پایلوت بودن قزوین در رفع تداخلات اراضی باید هر هفته حداقل 10 پلاک از اراضی کشاورزی در سطح استان رفع تداخل و تعیین تکلیف شود و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با دقت و جدیت بیشتر کار را دنبال کنند.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در جلسه قرارگاه ملی صدور اسناد و حفظ کاربردی اراضی کشاورزی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی بصورت وبینار با رئیسان سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌‍‌ها برگزار شد گفت: استان قزوین در رفع تداخلات اراضی کشاورزی بعنوان پایلوت در کشور باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش بیشتری انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: لازم است پلاک‌های رفع تداخل اراضی کشاورزی استان سریعا در سامانه ثبت شود.

وی بر لزوم اهمیت رعایت نکات مربوط به بخش نامه‌ها و شیوه نامه‌های رفع تداخلات اراضی کشاورزی تاکیدکرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: جانمایی کامل برای صدور سند پلاک اراضی کشاورزی و صورت مجلس تفکیکی در این خصوص به درستی انجام شود تا روند کار برای صدور سندهای مالکیتی بعدی تسهیل شود.

افلاطونی در خصوص تعیین تکلیف 193 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و لزوم تعامل و هماهنگی لازم بین جهاد کشاورزی و اداره ثبت اسناد برای حل و فصل مشکل تاکیدکرد.

وی همچنین از اداره ثبت اسناد و املاک استان خواست تا اعتبارات تطبیق، حدود و کاداستر اراضی کشاورزی و همچنین رفع مشکلات منابع طبیعی پیگیری‌ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز