خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

نجات جان 5 نفر از گرفتار شدگان در سیل سرباز/ اسکان 1400 زن باردار پرخطر در شهرستان سرباز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۰۱

فرماندار سرباز گفت: 1400 زن باردار پرخطر در شهرستان سرباز اسکان یافتند.

فرامرز دانش در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وضعیت در سرباز تحت کنترل است. ستاد مدیریت بحران شهرستان سرباز بصورت روزانه و در دو نوبت برگزار می شود و بازدید های میدانی انجام شده است‌.

 دانش افزود: تمامی ماشین آلات سنگین شهرستان اعم از دولتی ، پیمانکاران، شخصی همکاری لازم را برای بازگشایی راه ها‌ و امداد رسانی به افراد گرفتار در سیل انجام داده اند.

وی افزود: در سیل روز دوشنبه روز گذشته با استفاده از ظرفیت های محلی و ماشین آلات سنگین توانستیم جان 5 نفر را نجات دهیم .

وی گفت: در حال حاضر بارندگی در سرباز تداوم دارد. روز دوشنبه 2 مسیر در سرباز مسدود شده بود که با همکاری اداره راهداری مسیر ها باز است. با توجه به اینکه شهرستان سرباز، روستا_شهرستان است و قاعدتا رودخانه های اصلی و مسیر سیلاب مسیر تردد مردم را دچار مشکل خواهد کرد اما به محض اینکه بارندگی ها به اتمام برسد همکاری لازم را با دستگاه هایی که در اختیار است برای بازگشایی راه ها انجام خواهیم داد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان هم هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم برای اسکان و جابجایی 1400 زن باردار پرخطر در سرباز و انتقال آن ها به شهرستان انجام شده است.

وی اذعان داشت: نیروهای امدادی هلال احمر و بنیاد مسکت به محض اطلاع از ریزش آورا و با آب گرفتگی منازل خشتی و گلی ، در محل حضور یافته و به مشکلات آن ها رسیدگی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز