خبرگزاری کار ایران

مدیریت بحران استان:

سیل راه‌های روستایی اردبیل را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۴۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به مسدود شدن راه‌های ارتباطی برخی روستاهای استان گفت: میزان خسارت سیل به ۳۲ شهر و روستای این استان در دست ارزیابی است.

به گزارش ایلنا، خدمتی اظهار داشت: آمار دقیق و نهایی از میزان خسارت مشخص نشده و در تلاش هستیم برای ۲۷ روستا و پنج شهر ارزیابی نهایی خسارت را انجام داده و مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: راه‌های ارتباطی برخی از روستا‌ها قطع شده و در تلاش هستیم با خدمات‌رسانی به روستاییان در موارد متعدد نیاز‌های آنان را برطرف کنیم و با توجه به این که در کنار خسارت وارده به باغات و مزارع شاهد اتلاف بخش زیادی از دام روستاییان و عشایران منطقه هستیم، بنابراین درصدد جمع‌بندی میزان خسارت وارده هستیم.

خدمتی تصریح کرد: مدیریت بحران کشور پیگیر تامین اعتبار برای پرداخت خسارت‌های وارده است که عمده این خسارت‌ها از طریق بیمه کشاورزی که آن‌ها را زیر پوشش قرار داده پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: انجام اقدامات و تلاش‌های لازم برای احداث سیل‌بند‌ها و نیز استفاده از ظرفیت بیمه کشاورزی در این زمینه اولویت اساسی و مهم است و درصدد هستیم تا خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی را در استان اردبیل به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز