خبرگزاری کار ایران

تنیسور اصفهانی جام قهرمانی را از آن‌ خود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۶۸۵

پرونده مسابقات تور جهانی جوانان که به میزبانی تهران در زمین های تنیس مجموعه‌ ورزشی آزادی برگزار شد، با قهرمانی تنیسور جوان اصفهانی بسته شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، پس از معرفی برترین های بخش دختران ، در فینال بخش پسران تور جهانی زیر ۱۸ سال (سطح ۴)، یونس طلاور عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

در فینال این بخش یونس طلاور و کسری رحمانی برای تصاحب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند و در نهایت این بازی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ به سود تنیسور اصفهان به پایان‌ رسید.کسری رحمانی نائب قهرمان شد و امیر علی قوام و محمود بینیچی از ترکیه نیز مشترکا سوم شدند.

در فینال دونفره پسران نیز تیم امیرعلی قوام - یونس طلاور با پیروزی (۳-۶ و ۱-۶) مقابل حریف خود از ترکیه صاحب عنوان قهرمانی شدند . تنیسورهای ترکیه در جایگاه دوم ایستادند.

 دختران رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال

رقابت های ‌تور جهانی تنیس در رده سنی جوانان با قهرمانی نماینده روسیه در بخش دختران به پایان رسید.

یاسمن یزدانی از ایران و پولینا اسکوپینت سوا از روسیه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در ست نخست این دیدار یاسمن یزدانی با نتیجه ۵-۷ مقابل حریف خود شکست خورد و‌ در ست دوم نیز بازی با نتیجه ۲-۶ به سود تنیسور روسیه به پایان رسید.

به این ترتیب نماینده ر‌‌وسیه صاحب عنوان قهرمانی شد، یاسمن یزدانی عنوان نائب قهرمانی را از آن‌ خود کرد .فاطمه سادات زنجانی و درسا چراغی نیز مشترکا سوم شدند.

همچنین پیش از این و با انجام فینال دونفره ، نمایندگان روسیه با نتیجه ( ۶-۳ ،۳-۶ و ۶-۱۰ ) مقابل فاطمه سادات زنجانی از ایران -وزوکو مولوا از آفریقای جنوبی به برتری رسید و جایگاه نخست را به نام خود ثبت کرد. زنجانی از ایران و مولوا از آفریقای جنوبی عنوان نائب قهرمانی را بدست آوردند.

در این‌ دوره از رقابت ها و در بخش دختران تنیسورهایی از ایران ،روسیه ،ترکیه و آفریقای جنوبی و در بخش پسران بازیکنانی از کشورهای ایران ، چین ، روسیه ، بلاروس ،ترکیه ، پاکستان حضور داشتند.

به این ترتیب این مسابقات که از ۱۸ تیر ماه در زمین های تنیس آزادی تهران آغاز شده بود با معرفی برترین ها خاتمه یافت.

گفتنی است سرداوری و مدیریت این دوره از مسابقات بر عهده محسن خداپرست سرداور نشان سفید کشورمان‌ و امیر مهذب نیا بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز