خبرگزاری کار ایران

رئیس محیط زیست مهریز مطرح کرد؛

دستگیری ۲۰ شکارچی غیرمجاز و کشف سلاح قاچاق/محیط بانان در سایه بی حمایتی قانون

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۳۶۶

رئیس اداره محیط زیست مهریز گفت: یکی از عمده مشکلات محیط بانان عدم حمایت قانونی در امور اجرایی در تعقیب جرم و... است.

به گزارش ایلنا از یزد، رئیس اداره محیط زیست مهریز در نشستی با محیط بانان و همیاران محیط زیست مهریز گفت: یکی از مهمترین مشکلات محیط بانان عدم حمایت قانونی در امور اجرایی در تعقیب جرم است که خوشبختانه بحث بکارگیری سلاح درصحن علنی مجلس درحال پیگیری است.

خواجه افزود: محیط بانان وظیفه سنگینی را به عهده دارند که بی توجهی به نیاز‌های آنان می‌تواند عواقبی را متوجه منابع طبیعی کند.

وی ادامه داد: حمایت از محیط بانان به خاطر وظیفه سنگینی که بر دوش دارند بسیار جدی است، مهم‌ترین اقدام برای بهبود شرایط این شغل رسیدگی به معیشت و دغدغه مالی این عزیزان است و باید افزایش مزایای شغلی آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

خواجه در ادامه اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست مهریز طی یک سال گذشته نسبت به دستگیری ۲۰ شکارچی متخلف و کشف ۳ قبضه سلاح قاچاق و تعداد ۴ قبضه سلاح باجواز اقدام کرده است.

تامین آب حیات وحش و تامین علوفه آن‌ها و شناسایی تخریب‌ها و تصرفات اراضی ملی و ارجاع به مقامات فضایی از دیگر فعالیت هایی است که رئیس محیط زیست مهریز به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز