خبرگزاری کار ایران

فرماندار ثلاث‌باباجانی مطرح کرد؛

ممنوعیت خروج آرد و نان از مرکز شهر به سمت نوار مرزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۰۳

فرماندار ثلاث و باباجانی با توجه به ممنوعیت خروج هرگونه آرد و نان از مرکز شهر به سمت نوار مرزی ، از ماموران نیروی انتظامی و پاسگاه‌های مرزی خواست که مانع از خروج این مواد غذایی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه فرامرز باوندپور در جلسه شورای آرد و نان شهرستان ثلاث باباجانی افزود: دستگاه های نظارتی در صورت مشاهده و یا کسب اطلاع دقیق از فروش آرد و نان پس از تشکیل پرونده متخلفان را به  تعزیرات حکومتی معرفی کنند.

وی تصریح کرد: ساعت کاری خبازی ها توسط اتاق اصناف اطلاع رسانی شده و در این راستا مردم هرگونه کم کاری و تخلف را به صورت شبانه روزی به فرمانداری اطلاع دهند تا برخورد قاطع صورت بگیرد.

فرماندار ثلاث باباجانی با تاکید بر برخورد با خبازی های کم کار اظهار داشت: در بازدیدی که از خبازی های سطح شهر انجام شد تعداد ۶ واحد خبازی به دلیل تعطیلی و کم کاری به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باوندپور در‌باره بررسی و یا بازنگری در سهمیه آرد عشایر،  روستاییان و خبازی ها نیز اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته، مقرر شد تا ۴۸ ساعت آینده مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی بررسی های لازم را انجام و در صورت نیاز سهمیه های مازاد به شهر تزریق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز