خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه به ایلنا خبرداد؛

افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و اتوبوس ممنوع/نظافت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۴۱۸

رئیس سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه از ممنوعیت ‌افزایش خودسرانه هر گونه کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد.

غلامرضا شهبازی در گفت و گو با ایلنا با بیان این خبراظهار کرد: با هرگونه تخلف در زمینه عدم رعایت کرایه های مصوب و نظافت خودرویی برخورد خواهیم کرد.

رئیس سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه، با تاکید بر همراهی رانندگان در رعایت تعرفه‌های خدمات رسانی به شهرووندان فهیم شهر کرمانشاه خاطر نشان کرد:  روزانه بیش هشتصدهزار نفر سفر در شهر کرمانشاه با تاکسی و اتوبوس جابه جا می شوند، از این‌رو رعایت نظم ، پروتکل‌های بهداشتی و نظافتت در تاکسی و اتوبوس ها برای ارائه خدمات بهتر لازمه کار تمامی زحمتکشان خدوم عرصه حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اصول اولیه سازمان  پیگیری خواسته صنفی این قشر شرافتمند و زحمتکش، تحقق مطالبات بحق شهروندان است، اظهار کرد:  در این راستا و برای تحقق رضایت شهروندی در طی چند روز آینده نظارت بر وضعیت نظافت داخل و خارج تاکسی  و اتوبوس ها را تشدید خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه اضافه کرد: بر اساس آیین نامه سازمان در صورت عدم نظافت داخل و خارج تاکسی و اتوبوس با راننده برخورد و از فعالیت فرد خاطی جلوگیری خواهد شد.

شهبازی در ادامه گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد عده معدودی زحمات و خدمات همکاران پرتلاش ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری را زیر سوال ببرند به همین منظور تقاضا داریم شهروندان عزیز در صورت داشتتن هررگونه انتقاد یا پیشنهاد ر  از طریق سامانه پیامکی 30001815_وتلفن گویای شبانه روزی سه رقمی ۱۳۳ تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت پیگیری لازم به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز