خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مدیریت راه‌ها خبر داد؛

ثبت بیش از 13 میلیون تردد در جاده‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۲۰

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ثبت بیش از 13 میلیون تردد درسطح محورهای استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  محسن هاشمی گفت: برابر آمار بدست آمده از 106سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی ایام متاثر از تعطیلات اخیر یعنی از 11 خرداد الی 16 خرداد ماه سال جاری بیش از 13 میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 38 درصد افزایش یافته است. 

وی دلیل افزایش ترددهای بین شهری در این ایام را در سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال قبل کاهش شیوع بیماری کرونا و محدودیت های تردد و به تبع آن افزایش سفرها عنوان کرد.

هاشمی افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استانهای مجاور طی ایام تعطیلات مذکور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 95 درصد افزایش داشته و به بیش از 1 میلیون 378 هزار تردد رسیده است.

همچنین پیک انباشت وسایل نقلیه در استان مازندران (وسایل نقلیه مهمان) مربوط به روز شنبه 14 خرداد ماه به تعداد بیش از 177 هزار وسلیه بوده که در مقایسه با پیک انباشت وسایل نقلیه در مدت مشابه سال قبل نشان از افزایش حدودا 4 برابری داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز