خبرگزاری کار ایران

آغاز رزمایش ترافیکی طرح زمستانی راهداری در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۲۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آغاز رزمایش ترافیکی طرح زمستانی راهداری از اول آذرماه سال جاری با حضور تمامی دستگاه های امداد و نجات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایوب کرد گفت: راهداران با داشتن روحیه بسیجی به طور شبانه روز به منظور فراهم آوردن آرامش مردم در سطح جاده های استان در تلاشند و عظمت کار آن ها در جاده های کوهستانی و صعب العبور  به وضوح بیشتری دیده می شود.

وی گفت: 30 اکیپ ثابت و سیار راهداری استان با بکارگیری 185 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در طرح راهداری زمستانه سال جاری و حضور 335 راهدار در این طرح به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در صورت لزوم در محورهای مواصلاتی مستقر هستند.

کرد از تجهیز 15 راهدار خانه استان برای خدمات رسانی به مسافران خبر داد و گفت: ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود در محورهای ارتباطی از اهداف اجرای طرح راهداری زمستانی محسوب می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در خاتمه اظهار داشت: تلفن گویای 141 بصورت شبانه روزی، درگاه اینترنتی141.ir  نرم افزار موبایلی 141 به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز