خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد :

سیاستگذاری‌های طرح نان نباید خللی در تأمین و ارائه نان ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۵۷۸

استاندار یزد با بیان اینکه تمام سیاستگذاری‌ها باید به گونه‌ای باشد که خللی در تامین و ارائه نان ایجاد نشود گفت: سهمیه آرد و ساعت فعالیت نانوایی‌های یزد افزایش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی در نشست مشترک با اعضای اتحادیه نانوایان استان یزد با بیان اینکه نان اساسی‌ترین کالای مورد نیاز عموم مردم است، اظهار داشت: با توجه به اعتماد و اطمینان استان به اتحادیه نانوایان، محوریت مدیریت تنظیم بازار نان بر عهده اتحادیه قرار می‌گیرد و نظارت دستگاه‌های نظارتی مقوم و مکمل نظارت این مجموعه خواهد بود.

استاندار یزد با بیان اینکه اتحادیه نانوایان لیستی از نام نانوایی ها، سهمیه آرد افزایشی آن‌ها و تعهد افزایش پخت آن‌ها حداقل تا ساعت ۱۲ شب را تهیه و جهت انجام هماهنگی‌های لازم به تائید فرمانداران برسانند افزود: سهمیه آرد و ساعت فعالیت نانوایی‌های فعال و منصف استان با توزیع مکانی مناسب در همه شهر‌ها و شهرستان‌ها مورد توجه باشد و اطلاع رسانی به مردم نیز صورت گیرد.

فاطمی با تاکید بر اینکه اتحادیه نانوایان به صورت ویژه موضوع مرخصی نانوایان را مدیریت کنند اضافه کرد: در صورت مشاهده مرخصی‌های نامتعارف، سهمیه آرد نانوایی‌های مربوطه کاهش و در اختیار نانوایی دیگر قرار گیرد تا شاهد کاهش عرضه نان نباشیم.

وی بر رصد مستمر فعالیت نانوایی‌ها از طریق کارتکس جهت جلوگیری از خروج آرد در شبکه توزیع، برخورد جدی با متخلفان، تشدید نظارت‌ها و نیز تجلیل از نانوایان خدوم و اهدای جوایز ارزنده به خانواده و کارگران آن‌ها تاکید کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه نظارت بر اجرای درست امور جزو وظایف دولت با همکاری تیم‌ بازرسی سازمان صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایی‌ها تشدید و پیگیری می‌شود عنوان کرد: مردم از ناظران ما در سطح استان هستند بنابراین معرفی گسترده‌تر سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۳۱۲۷ سازمان جهاد کشاورزی برای گزارش تخلفات این حوزه توسط مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، در هفته های گذشته اغلب نانوایی های یزد دارای صفوف شلوغ و همراه با ازدحام جمعیت در خرید نان بوده که با گلایه های مردم و نانوایان موجب واکنش مسئولان شده است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز