خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نخبه قزوین برای مقابله با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۱۷۸

فرماندار شهرستان قزوین گفت: باید سعی شود در رسیدن به راه‌های کم هزینه و پربازده در طراحی جلسات نو آورانه کار را جلو ببریم و تلاش کنیم از ظرفیت‌های نخبه و خبره‌ای که در استان داریم بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قزوین گفت: امروز مسئله مقابله با پدیده مواد مخدر نباید به عنوان یک موضوع فوق برنامه در کنار برنامه‌ها دیده شود ، بلکه باید در متن برنامه‌ها و به عنوان یکی از مسائل اساسی و مهم مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: مسئله مواد مخدر موضوع بسیار مهمی است که نظام جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست با آن درگیر است و هزینه‌های سنگینی بابت آن پرداخته است.

 وی عنوان کرد: تعداد قابل توجهی شهید و جانباز در این مسیر تقدیم کردیم و هزینه‌های جدی‌تری را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نظام پرداخته و تلاش شده آثار و تبعات این پدیده شوم مدیریت شود.

این مسئول بیان کرد: ما در سطح استان فرصت خوب و دست نخورده‌ای داریم که می‌شود در حوزه پیشگیری استفاده کرد، مسئله اینجاست که گاهی پدیده‌ها برای ما عادی می‌شود و در همین حوزه مواد مخدر به یک روز مرگی می‌رسیم و این روزمرگی خیلی خطرناک است.

وی ادامه داد: در حوزه پیشگیری، آموزش و گفتمان سازی نتوانستیم از ظرفیت‌های موجود نهادهای مردمی، رسانه، هنرمندان، ورزشکاران، ائمه جمعه و جماعات استفاده کنیم.

کاظمی گفت: افتتاح کمپ ماده ۱۶ کار بسیار بزرگی بود، همه باید دست به دست هم تلاش کنیم و این همراهی و هم افزایی و مودتی بین مدیران می‌تواند کارهای بزرگی را رقم بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز