خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد؛

افزایش تقاضای خرید نان در روزهای اخیر /ساعت کاری تعدادی از نانوایی ها افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۷۳۹

فرماندار آستارا از افزایش تقاضای خرید نان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: ماهانه ۱۵۰۰ کیسه به سرانه آرد شهرستان آستارا افزوده شده و ساعت کاری برای نانوایانی که سهمیه فوق‌العاده دریافت می‌کنند نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، عنایت رضایی پور صبح امروز در جلسه کمیسیون آرد و نان شهرستان آستارا، اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای خرید نان در روزهای اخیر ماهانه ۱۵۰۰ کیسه به سرانه آرد شهرستان آستارا افزوده شده و دیگر مردم از این بابت دغدغه‌ای ندارند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه سهمیه فوق العاده آرد برای نانوایی‌ها تعیین شده است، افزود: در راستای نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، تمامی نانوایی‌ها از لحاظ کیفیت، سهمیه و میزان عملکرد بازرسی می‌شود.

وی تصریح کرد: نانوایانی که عملکرد مثبتی داشته باشند از آنها به عنوان کاسب امین نام برده شده و سهمیه آرد فوق العاده به آنان تعلق می‌گیرد.

رضایی پور با اشاره به اینکه نانوایانی موفق هستند که نان را با کیفیت و به موقع تحویل شهروندان دهند، گفت: ساعت کاری برای نانوایانی که سهمیه فوق العاده دریافت می‌کنند نیز افزایش می‌یابد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه نانوایان قبل از مرخصی‌ها با نصب اطلاعیه‌ای، تعطیلی نانوایی را به اطلاع مردم برسانند، اضافه کرد: با نانوایانی که کم فروشی کنند و ساعت کاری را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز