خبرگزاری کار ایران

وضعیت نقاط حادثه خیز رودخانه‌های قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۸۳

وضعیت نقاط حادثه خیز رودخانه‌های سطح استان قزوین در جلسه‌ای با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری بررسی و تصمیمات لازم برای پیشگیری از بروز حادثه اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا، جلسه بررسی وضعیت نقاط حادثه خیز رودخانه‌های  استان با هدف اتخاذ تدابیر لازم و ارائه راهکارهای مناسب و عملی برای کاهش خطرپذیری، پیشگیری و مقابله با خطر وقوع سیلاب و رفع تصرفات حریم و بستر رودخانه‌ها و تصمیمات لازم  بر اساس تکالیف قانونی دستگاه‌های متولی برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد، شرکت آب منطقه‌ای استان و تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه به عنوان متولیان امر،  ضمن جذب اعتبارات ملی این حوزه نسبت به تداوم برگزاری جلسات و بازدیدهای استانی و شهرستانی اقدام و با همکاری و مشارکت  حداکثری با محوریت  آب منطقه‌ای، نسبت به برنامه ریزی جهت اجرای عملیات عمرانی، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های دارای اولویت در سطح استان در سه فاز کوتاه، میان و بلند مدت، اقدامات لازم را تا پایان اردیبهشت ماه انجام دهند.

همچنین مقرر شد تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به ویژه دهیاری‌ها و شهرداری‌های تابعه استان نسبت به جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها با هماهنگی دفاتر ستادی اقدام و از ظرفیت‌های قانونی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در قالب اجرای برنامه‌های طرح هادی، جامع و تفصیلی  مرتبط با  حوزه  مذکور  جهت ساماندهی و اجرای دیوارهای ساحلی استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز