خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

واحدهای کارگاهی برای حمایت از واحدهای دانش بنیان قزوین ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۱۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای شعار سال و تاکید برای حمایت از دانش بنیان‌ها و اشتغال آفرینی، مشوق‌هایی در واگذاری زمین و ساخت واحدهای کارگاهی در نظر گرفته شده است تا واحدهای دانش بنیان در آن فعالیت کرده و ایده‌های خود را به تولید تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اشاره به حمایت از واحدهای تولیدی برای افزایش ظرفیت تولید گفت: حمایت از واحدهای تولیدی که با ظرفیت کمتر از 50 درصد فعال هستند از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که در سال جاری عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد:  در حال حاضر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 45 واحد وجود دارند که با ظرفیت کمتر از 50 درصد فعالیت دارند که گسترش تولید آن‌ها جزء اقدامات ما خواهد بود.

وی عنوان کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد هم در دستور کار قرار دارد که به طور جدی پیگیری خواهد شد و برای آن‌ها حمایت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

صفاری گفت: حمایت از صنایع کوچک و کمک به ارتقای آن‌ها یکی از موارد ضروری است که در این راستا اقداماتی مانند رفع نیازهای فناورانه، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و بازاریابی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز