خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت عنوان کرد:

شکل گیری نهضت کارگاه سازی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۷۳۲

معاون وزیر صمت گفت: برای واحدهای دانش بنیان بسته حمایتی ویژه درنظر گرفته شده و در سطح کشور نهضت کارگاه سازی آغاز شده و در همین راستا تاکنون یک‌هزار و ۴۰۰ کارگاه کوچک ایجاد شده که توسعه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رسولی در مراسم افتتاح شرکت نام آوران پویا چسب کاسپین که عصر امروز در شهرک صنعتی لیا برگزار شد درباره اقدامات صورت گرفته درباره افزایش ظرفیت تولید گفت: احیای دو هزار واحدی شرکت‌های راکد در برنامه بود که د این راستا با همکاری ستادهای تسهیل استان‌ها ۲ هزار و ۶۷ واحد احیا و زمینه اشتغال ۳۶ هزار نفر فراهم شد.

معاون وزیر صمت ادامه داد: تخفیف و اختصاص زمین بدون مزایده هم از جمله مشوق‌هایی هستند که برای دانش بنیان‌ها درنظر گرفته شده است و در نتیجه ۱۴۸ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور مستقر شده و ۴۸ هکتار زمین به آن‌ها تخصیص یافته است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عنوان کرد: برای رشد بیشتر واحدهای دانش بنیان، نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی بزرگ شناسایی شده و برای رفع آن‌ها از واحدهای دانش بنیان کمک گرفته می‌شود.

شرکت نام آوران پویا چسب در زمینه تولید انواع چسب فعال است و تولید نوشت افزار، قوطی و چند مورد دیگر نیز در برنامه‌های توسعه آن قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز