خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه بافت تاریخی یزد:

افتتاح پروژه های جدید منطقه بافت تاریخی در اردیبهشت/زیباسازی های بافت تاریخی یزد برای بازدید پابرجاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۴۴۳

شهردار منطقه بافت تاریخی یزد با بیان اینکه ۸۰ درصد پروژه های عمرانی منطقه بافت تاریخی در سال قبل به بهره برداری رسید، گفت: افتتاح پروژه های جدید منطقه بافت تاریخی تا پایان اردیبهشت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علیرضا نقوی در گفت‌وگویی رسانه ای با خبرنگاران درباره فعالیت های عمرانی سال گذشته در شهرداری منطقه بافت تاریخی شهر یزد اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد پروژه ها بهره برداری و مراسم افتتاحیه آنها برگزار شد.

وی با بیان اینکه پروژه های شاخص ما در بهسازی و زیباسازی کف و بدنه انجام شد و سعی کردیم عدالت در محله های بافت تاریخی رعایت شود افزود: معتقدیم که این پروژه ها کافی نبوده و در سال جدید پروژه های عمرانی جدیدی خواهیم داشت.

نقوی در ادامه به پروژه های جدید که در اسفند ماه آغاز شدند اشاره و گفت: منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ شاهد افتتاح پروژه های جدید خواهد بود که یکی از این پروژه ها در بوستان محله شاه ابوالقاسم با طرح جدید همراه با زمین چمن مصنوعی، وسایل بازی، ورزش و کافی شاپ است.

وی در ادامه به بازپیرایی بوستان آخوند کرباسی واقع در خیابان حضرت مهدی(عج) اشاره و عنوان کرد: مجموعه ورزشی محله سلسبیل، پارک وحشی بافقی به عنوان بزرگترین پارک منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد، پیاده روسازی خیابان شهید آیت الله مطهری و برخی کوچه های فرخی، توسعه و اصلاح مجموعه ورزشی خلف باغ از دیگر پروژه ای ۱۴۰۱ هستند.

شهردار ناحیه تاریخی درباره بودجه پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۱ نیز گفت: بودجه از سوی شورای اسلامی شهر یزد تصویب شده و به محض ابلاغ، با اولویت بندی پروژه ها اقدامات آغاز خواهد شد.

نقوی در ادامه از همراهی خوب مردم استان و شهر یزد با مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: شاهد بودیم مردم یزد به علت تراکم جمعیت زیاد مهمانان نوروزی در بافت تاریخی یزد، بازدید از بافت تاریخی را به زمان دیگری موکول کردند که این اقدام بسیار برای مجموعه مدیریت شهری کمک کننده بود.

وی ادامه داد: گل آرایی های انجام شده در بافت تاریخی تا ولادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه دارد و مردم یزد می توانند از این فضا استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز