خبرگزاری کار ایران

تشکیل ستاد فرماندهی قرارگاه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۳۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از تشکیل ستاد فرماندهی قرارگاه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،  حسین فتحی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبات این نشست، ستاد فرماندهی قرارگاه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین به عنوان کمیته ویژه  برای تحقق شعار سال در استان تشکیل گردید که در این راستا پارک علم و فناوری استان به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد تعیین و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی عضو پیشنهادات و راهکارهای اجرایی خود را جهت ایجاد هماهنگی و جلوگیری از موازی کاری و تلاش جمعی برای نیل به اهداف پیش بینی شده ارائه کنند.

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در بخش دیگری با اشاره به اجرای طرح جامع دانش بنیان در آذربایجان شرقی افزود: این طرح به همت اتاق فکر اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی و مجمع بانیان طرح جامع اشتغال دانش بنیان به صورت پایلوت در استان در حال اجراست.

اولین جلسه  هماهنگی شعار سال با عنوان" تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین " با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیران کل اقتصادی و دانشگاه‌ها در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز