خبرگزاری کار ایران

آماده باش ۱۶۰ نیروی آتشنشانی قزوین در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۲۳

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از آماده باش کامل ۱۶۰ نفر از نیروهای عملیاتی این سازمان در قالب ۱۰ تیم در نقاط مختلف شهر برای مقابله با حوادث احنمالی در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدیر موسی خانی با اعلام این خبر گفت: علاوه بر آماده باش کامل آتش نشانان در نقاط مختلف شهر با توجه به حجم ترافیک و حوادثی که در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به وجود می‌آید، نیروهای ۹ ایستگاه ثابت از صبح امروز شنبه در مناطق پرتردد مستقر هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار داشت:  آتش نشانان قزوینی در نقاط پر ترافیک شهر آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی و شهروندان در روز طبیعت هستند.

موسی‌خانی با اشاره به استقرار ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی و نیروهای  آتش نشان در نقاط تفریحی و طبیعی در مراسم سیزده بدر، افزود: همچنین استقرار در مراکز پر تردد و گشت و بازدید از کمپ های مسافرتی  اسکان نوروزی و توزیع لوح فشرده و بروشورهای آموزشی از مهمترین برنامه های این سازمان در روز طبیعت به شمار می رود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر قزوین، مسافران زیادی از راه های این استان تردد می کنند که به همین مقدار نیز احتمال وقوع حوادث و تصادفات افزایش می یابد و به همین دلیل سازمان آتش نشانی قزوین با تمام توان خود آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

وی به بیشترین حوادثی که در روز طبیعت به طور معمول رخ می دهد اشاره کرد و گفت: آتش‌سوزی و حریق در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، جاری شدن سیل و سیلاب و همچنین سقوط از ارتفاعات از جمله مهم‌ترین این حوادث احتمالی مربوط به این روز است.

موسی خانی توصیه کرد شهروندان در روز طبیعت پیش از ترک منزل شیرهای گازو وسایل گاز سوز را کنترل کرده و در طبیعت از برافروختن آتش به صورت غیر ایمن پرهیز کنند در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: شهروندان پیش از ترک طبیعت از خاموش شدن شعله های برافروخته اطمینان پیدا کنند.

وی در پایان از تمام افراد خواست هرگونه حادثه و یا آتش سوزی را بلافاصله به شماره ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز