خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان قزوین:

محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های پایانی تعطیلات نوروز اعمال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۵۰۲

رئیس پلیس راه استان قزوین از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های پایانی تعطیلات نوروز در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: تا پایان تعطیلات نوروز، محدودیت‌های ملی و محلی در محور‌های استان قزوین اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: بر همین اساس، تردد خودرو‌های سنگین به استثنای خودرو‌های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی از قزوین به سمت تهران و همچنین محور قزوین- رشت و بالعکس ممنوع است.

ذاکری‌منش اظهار داشت: از روز ۲۵ اسفند که طرح نوروزی پلیس راه آغاز شده است بیش از ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محور‌های استان قزوین ثبت کردیم که نسبت به مدت مشابه ۳۲.۵ درصد افزایش یافته است.

این مقام انتظامی گفت: علیرغم افزایش ۳۲.۵ درصدی حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان قزوین، خوشبختانه میزان متوفیان سوانح رانندگی ۷۶ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در آزادراه قزوین-زنجان حد فاصل عوارضی شماره ۲ و ۳ شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: همچنین در محور قزوین-کرج هم شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم که نیرو‌های پلیس راه برای پایش مسیر و روان سازی ترافیک در محور‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز