خبرگزاری کار ایران

جاده های استان قزوین لغزنده است/رانندگان تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۶۷۳

رئیس پلیس راه استان قزوین سطح تمامی راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی این استان را لغزنده اعلام کرد و گفت: رانندگان هنگام تردد از جاده‌های این استان با سرعت مطمئن حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ ذاکری منش روز با اعلام این خبر گفت: سامانه بارشی که از شب گذشته فعالیت خود را در تمامی نقاط استان آغاز کرده، در گردنه ها، مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و در گردنه کوهین همراه با مه رقیق بوده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر هیچگونه ممنوعیت و محدودیت تردد در جاده های استان قزوین نداریم، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف، به رانندگان توصیه می شود تا ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی، به خصوص زنجیر چرخ و توشه غذایی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و در طول مسیر نیز به توصیه پلیس مستقر در سطح راه عمل کنند.

سرهنگ ذاکری منش همچنین به شهروندان توصیه کرد تا در این شرایط جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و یادآور شد: خوشبختانه با وجود لغزندگی سطح راه ها و بارش برف در گردنه های استان، تاکنون حادثه ناگواری نداشته ایم و امیدواریم رانندگان همچنان به توصیه پلیس در چنین شرایطی عمل کرده و به رعایت قوانین رانندگی نیز احترام بگذارند.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، به رانندگان توصیه می شود تا در صورت مشاهده هرگونه حادثه موارد را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز