خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

کلاس‌های مدارس قزوین به روال قبل از کرونا بازمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۶۷۱

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پس تعطیلات نوروز باتوجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مدارس استان در تمام مقاطع حضوری خواهد شد و به روال قبل از کرونا بازمی‌گردد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به حضوری شدن مدارس گفت: برای فراهم کردن فضای مناسب جهت برگزاری حضوری کامل کلاس‌ها با مدیران تمام مناطق هماهنگ شده است؛ البته نیاز است انمن اولیا و مربیان و رسانه‌ها هم اطلاع رسانی‌های لازم را داشته باشند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در زمان غیرحضوری بودن مدارس افت شدید آموزشی محسوس است، همچنین برای دانش آموزان با اولیای کم سواد و یا فاقد سواد هم آموزش مجازی با چالش‌هایی همراه بود و برنامه‌های تربیتی و ورزشی هم اجرا نمی‌شد؛ از این رو حضوری کردن مدارس نیاز است.

وی تاکید کرد: با بهبود وضعیت کرونا در سطح کشور و استان زمینه بازگشایی مدارس فراهم شده است، ضمن اینکه حدود 99 درصد کارمندان و تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند؛ البته آموزش مجازی هم تعطیل نمی‌شود.

این مسئول درباره تهویه مدارس هم گفت: برای مدارسی که فاقد دستگاه تهویه هستند باتوجه به اینکه در فصل بهار قرار گرفته‌ایم امکان بازکردن پنجره‌ها وجود دارد.

سیاهکالی مرادی گفت: برقراری سرویس مدارس هم در دست بررسی است تا دانش آموزان از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز