خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

کاهش بیماران بستری به زیر 80 نفر / روز بدون فوتی کرونایی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۴۵۳

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از کاهش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها به زیر 80 نفر خبر داد و گفت: در حال حاضر 71 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

علی محمدیان اردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه با تلاش کادر درمان و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شاهد کاهش آمار ابتلا و بستری به کرونا در چند روز اخیر در استان بوده ایم.

وی افزود: در حال حاضر 71 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند و 7 بیمار نیز با وضعیت بهبود نسبی از بیمارستان ها ترخیص شدند. متاسفانه وضعیت 35 بیمار وخیم گزارش شده که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان مستقیم می باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از شناسایی و بستری 7 بیمار جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: توصیه می شود هم مسافران نوروزی و هم مردم استان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصمم باشند تا پیک ششم را به صورت کامل و بدون تلفات و ابتلاء به پایان برسانیم.

محمدیان اردی در رابطه با آمار واکسیناسیون نیز بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون تاکنون 958 هزار و 720 دوز در نوبت اول، 836 هزار و 685 دوز در نوبت دوم و 377 هزار و 141 دوز در نوبت سوم تزریق شده که در مجموع آمار واکسیناسیون در استان اردبیل در هر سه نوبت به 2 میلیون و 172 هزار و 528 دوز رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان ها نیز گفت: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، خلخال، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان های پارس آباد، مشگین‌شهر، بیله سوار، اصلاندوز، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز