خبرگزاری کار ایران

فرماندار جدید شهرستان قزوین:

هر آن چه امروز نصیب من شده از سپاه و بسیج است / توجه به ظرفیت‌های بزرگ قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۳۹۷

فرماندار جدید شهرستان قزوین گفت: مجموعه شهرستان قزوین ظرفیت بزرگی است و باید بدانیم امروز چه ظرفیت و سرمایه‌ای را در دست می‌گیریم و آن‌ها را به کار گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در آیین تکریم و معارفه شهرستان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات استاندار برگزار شد، با اشاره به فعالیت خود در سپاه و بسیج گفت: هر آنچه امروز نصیب من شده مدیون و مرهون این عنوان باعظمت و لباس عزیز هستم و به آرمان‌های بسیج و سپاه وفادار بوده و تلاش خواهم کرد و توانم را در مسیر خدمت به مردم به کار خواهم گرفت.

فرماندار جدید شهرستان قزوین ادامه داد: در ابتدا به خودم تذکر می‌دهم، من فردی نیستم که در این چند روز برای تبریک به من در فضای مجازی منتشر شد و تمام شرافت جایگاهی که در آن قرار می‌گیرم خدمت به مردم است و اگر غیر از این باشد مشمول غصب این جایگاه خواهم بود.

در پایان این مراسم از محمد شفیعی، فرماندار پیشین قزوین تقدیر شده و عباس کاظمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان قزوین معرفی شد و به رسم سپاه پاسداران در زمان جدا شدن یک فرد از مجموعه سپاه چفیه‌‌ای از طرف برادر شهیدان محمدرضایی به فرماندار جدید اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز