خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج دانش آموزی استان:

70 درصد دانش‌آموزان قزوین از راهیان نور مجازی استقبال کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۲۲۶

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: بیش از ۷۰ درصد از دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی از برنامه‌های اجرا شده در بستر فضای مجازی برای اردو‌های راهیان نور استقبال کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم رسولی با اشاره به راهیان نور مجازی گفت: از دوم تا چهارم اسفند اردوی مجازی راهیان نور استان قزوین در بستر شبکه شاد برگزار شد و در این مدت ۱۵برنامه متنوع برای دانش آموزان علاقمند، پخش شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین افزود: ۲۴۴ هزار و 800 دانش آموز استان از راهیان نور مجازی در مدت زمان برگزاری این اردو‌ها بازدید داشتند.

وی عنوان کرد: امروز با استقبال گسترده از دل نوشته‌ها، کلیپ، عکس از دانش آموزان درباره اردو‌های راهیان نور مواجه هستیم و این آثار با هماهنگی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب یک کتابچه منتشر خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: در درس آمادگی دفاعی بخشی به نام اردو‌های راهیان نور وجود دارد که بیش از ۵۰ هزار نفر با عضویت در کانال راهیان نور، از برنامه‌های متنوع راهیان نور مجازی استقبال کردند.

وی افزود: دانش آموز مهمترین قشر جامعه محسوب می‌شود و ما باید به این قشر توجه کنیم و با استفاده از شهدا، برای دانش آموزان، الگوسازی می‌کنیم.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین تأکید کرد: دانش آموزان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند و در برابر هجمه دشمنان، توانایی‌هایشان را افزایش دهند.

وی افزود: برای معرفی ۲۷۶ شهید دانش آموز استان قزوین باید بیشتر از این عمل کنیم و نسل جدید را با شهدا، پیوند بزنیم و می‌توانیم با اتصال دانش آموزان به اقیانوس بیکران شهدا، آن‌ها را بهتر تربیت کنیم.

رسولی فر با اشاره به اینکه به دلیل بیماری کرونا از حضور زائران در یادمان‌های راهیان نور بی بهره هستیم، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، پیام شهدا را به دانش آموزان منتقل کردیم و بازخورد‌های به دست آمده حاکی از آن است که این برنامه‌ها از اثربخشی خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز