خبرگزاری کار ایران

ظرفیت خوب سازمان همیاری در کمک به مدیریت کلان اقتصادی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۰۲

در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با امام جمعه مشهد بر لزوم استفاده از ظرفیتهای این سازمان در جهت کمک به اجرا و مدیریت پروژه های کلان اقتصادی استان تاکید شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، امام جمعه مشهد در این دیدار با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در قبول و اجرای پروژه های اقتصادی استان، افزود: سازمان همیاری بازوی قدرتمندی برای کمک به استانداری است و نقش مهم و موثری به عنوان تسهیل گردر پروژه های مختلف اقتصادی استان دارد که باید ازاین ظرفیت بیشتراستفاده شود.

علم الهدی افزود: باید زمینه های لازم به گونه ای فراهم شود تا با مدیریت سازمان همیاری شهرداریها، سرمایه های راکد اقتصادی استان به چرخه تولید بازگردد و به توسعه اقتصادی استان کمک شود.

وی ادامه داد: میتوان از پتانسیلهای سازمان همیاری و واحدهای تابعه آن به ویژه کشتارگاه صنعتی مشهد برای برنامه ریزی درحوزه تولید و تامین ارزاق ضروری و عمومی به خصوص گوشت قرمز به عنوان یکی کالاها پر مصرف و اساسی مردم، استفاده مناسبی شود تا با ورود جدی این سازمان به بحث تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار در کنار دیگر دستگاه های مرتبط به حوزه اقتصاد و معیشت مردم کمک خواهد شد.

وی پیشنهاد کرد: در این حوزه سازمان همیاری میتواند با مشارکت جامعه عشایر و روستاییان و انجام سرمایه گذاری و تسهیلگری لازم در حوزه پرورش دام و تولید گوشت مصرفی مردم کمک شایانی به اقتصاد عشایری و روستایی و تامین این ماده پروتئینی مهم در سبد خانوارهای جامعه داشته باشد.

امام جمعه مشهد همچنین با اشاره به نقش مهم سازمان همیاری در جهت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف تاکید کرد: این نهاد می تواند به عنوان یک حلقه واسط اقتصادی خیلی خوب بین سرمایه گذاران و سرمایه داران  بخش خصوصی و بدنه دولت درحوزه های مختلف باشد و با جدیت به مباحث اقتصادی استان ورود و تاثیرگذاری مهم و سازنده ای داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این دیدار با ارائه  گزارشی از فعالیتهای سازمان به تشریح رسالتهای این مجموعه بزرگ اقتصادی استان پرداخت.

محمدرضا تازیکی همچنین بر آمادگی برای در اختیار قراردادن تمامی ظرفیت های سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه آن برای کمک به تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه توسعه و آبادانی شهرها، ارتقاء مدیریت شهری، کمک به رفاه و معیشت مردم و ... با حمایت های مسئولان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز