خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

وقتی سرقت می‌شود طوری برخورد نکنیم که فقط پلیس مسئول است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۱۰

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: همه چیز ما امنیت است، اما شاهد این هستیم که مصوبه‌هایی صادر می‌شود عملی نمی‌شوند و وقتی سرقت می‌شود انگار فقط ما مسئول هستیم یا ما دزدی کرده‌ایم، این درحالی است که همه دستگاه‌های امدادی، خدماتی و...در ناهنجاری ها دخیل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود عبدالملکی در پنجمین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه که عصر امروز در سالن جلسات دادسرا برگزار شد، گفت: پلیس ۷۰ ماموریت را به عهده دارد و از این رو انتقادات سازنده را قبول داریم، اما در برابر انتقادات کوبنده می ایستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: تبلیغات، فرهنگ سازی و ارتقای دانش عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و همین امر به کاهش جرایم کمک می‌کند.

این مقام انتظامی استان افزود: داشتن پارکینگ عمومی به کاهش سرقت خودرو که ۴۱ درصد سرقت‌ها را به خود اختصاص داده را کاهش می‌دهد، اما شهرداری بایستی تلاش بیشتری در ایجاد پارکینگ عمومی داشته باشند.

وی عنوان کرد: از تمام ادارات خواهش داریم که به کمک ما بیایند، در واقع هماهنگی نهادهای مختلف ضرورت دارد.

عبدالمالکی اظهار کرد: برای ایام پایانی سال و نوروز اقدامات خاصی داریم تا مردم تعطیلات امن و قابل قبولی داشته باشند.

وی ادامه داد: سرقت که اتفاق می‌افتد رئیس کلانتری به سختی به فرمانده خود زنگ می‌زند و نسبت به این امر بی تفاوت نیست، لازم است اصناف و همچنین سایر موارد هم در حوزه خود به کاهش سرقت کمک کنند.

عبدالملکی بیان کرد: در سیزدهم فردورین کسانی که در فضای تفریحی ایجاد مزاحمت می کنند و ناهنجاری داشته باشند برخورد جدی خواهیم داشت. همچنین با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال؛ با فروشندگان مواد محترقه خطرناک برخورد جدی خواهیم داشت.

وی گفت: اگر مالخری نباشد سارقی وجود نخواهد داشت و باید برای ساماندهی این امر متولی خاصی وجود داشته باشد.

این مقام انتظامی استان عنوان کرد: تعدادی از امدادخودروهای استان قزوین در محورهای مواصلاتی استان موانع ایجاد می کردند تا خودروهای عبوری دچار مشکل شده و با انتقال خودروها به پارکینگ یا تعمیرگاه از این راه کسب درآمد کنند که با برخورد قاطع پلیس مواجه و لغو صلاحیت شدند.

عبدالمالکی در پایان ضمن تشکر از مردم فهیم و قدرشناس استان قزوین درخواست کرد همکاری لازم و نزدیکی را با سربازان خودشان در نیروی انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز