خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان گفت؛

همه کمک کنیم تا جامعه‌ای عاری از مشکلات داشته باشیم

کد خبر : ۱۸۳۴۲۶

همه باید کمک کنیم تا جامعه‌ای عاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها داشته باشیم.

سردار مهدیان نسب فرماندهی انتظامی استان همدان که در امامزاده عبدا…(ع) ملایر سخن می گفت، اظهار داشت: جایگاه امامزادگان نزد مردم بسیار بلند است و این عزیزان واجب التعظیم از جایگاه ارزشمندی نزد همه برخوردارند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ وی با ابراز خوشحالی از حضور در آستان مقدس امامزاده عبدا…(ع) ملایر افزود: امنیت در هر جامعه ای بسیار با اهمیت بوده و و باعثپیشرفت و رونق آن جامعه می گردد.

وی تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا جامعه ای عاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان همدان از عملکرد اوقاف در زمینه ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) تقدیر نموده و اظهار داشت: قرآن و فرهنگ قرآنی باعثمصونیت جامعه و جوانان ما از انحرافات مختلف خواهد شد.

سردار مهدیان نسب در این مراسم به زیارت آستان مقدس امامزاده عبدا…(ه) ملایر پرداخته و بر مزار آیت ا… میر شاه ولد فاتحه‌ای تثار کردند.

در این نشست فرماندار ویژه ملایر، آزاد بخت، نیز به ایراد سخن پرداخته و اظهار داشت: مسائل فرهنگی به شدت با مسائل اقتصادی گره خورده است و نمی توان این دو را جدای از هم دید.

وی تصریح کرد: عملکرد اوقاف در زمینه های فوق قابل تقدیر است و می طلبد که همگی کمک کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تحقق یافته و معضلات جامعه روز به روز کاهش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز