خبرگزاری کار ایران

اجرای پویش محله بهاری با مشارکت مردم مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۲۴۲

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: نکته بارز پویش محله بهاری به‌منظور جلب نظر شهروندان و شورای اجتماعی محلات است که فرآیند مشارکت مردمی در طراحی و اجرا، این طرح را نسبت به انواع مشابه خود متمایز کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی در مراسم پویش محله بهاره که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از شهرداران مناطق برای همراهی در ایام استقبال از بهار، اظهار کرد: مشهد طی چندین سال گذشته برای این اقدامات در کشور، نمونه، شاخص و زبانزد بوده و پس از زیارت امام رضا (ع)، یکی از جذابیت‌های این شهر دیدن المان‌های نوروزی و گل‌کاری‌های شهری است.

وی ادامه داد: این اقدامات از سال‌های گذشته انجام شده اما دارای توسعه متوازن نبود و در این دوره با توجه به سیاست‌های شورای ششم و شهردار مشهد، توجه ویژه‌ای به حاشیه شهر خواهیم داشت تا لبخندی بر روی لبان مردم این مناطق بگذاریم.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر و بر اساس طرحی که همکاران من آماده کرده‌اند، پویش محله بهاری شکل گرفت، این طرح با پیشنهاد مستقیم شورای اجتماعی محلات انجام شده و تلاش کردیم تا در هر محله با توجه به محدودیت‌ها و محرومیت‌های موجود، مشکلات روبنایی و منظری که شهروندان با آن درگیر بوده‌اند را رفع کنیم.

نجفی تصریح کرد: نکته بارز پویش محله بهاری جلب نظر شهروندان و شورای اجتماعی محلات است که فرآیند مشارکت مردمی در طراحی و در اجرا، این طرح را نسبت به انواع مشابه خود متمایز کرده است.

وی توضیح داد: حوزه‌های علمیه و سمن‌ها در اجرا این طرح به صورت گروه‌های جهادی به همکاران ما در مجموعه خدمات شهری یاری رساندند که از آنان تشکر می‌کنم.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از نمونه اقدامات انجام گرفته در این طرح می‌توان به تنظیف کامل محلات هدف، رنگ‌آمیزی درب و ورودی منازل شهدا و بازسازی و نوسازی گلزار شهدای آرامستان‌های متروکه اشاره کرد.

نجفی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم این اقدامات نویدبخش روزهای خوش برای مردم شریف ایران باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز