خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

جشن اعیاد شعبانیه در 350 مسجد همدان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۲۱۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری برنامه جشن در ۳۵۰ مسجد این استان همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: جهاد تبیین، محور برنامه های فرهنگی و مذهبی به ویژه در این ایام است.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید فراوان بر موضوع جهاد تبیین دارند و مسئولان باید در این راستا گام بردارند افزود: ۸۰ عنوان برنامه شاخص معرفتی و بصیرت افزایی در مساجد استان به‌صورت ویژه و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود.

وی یکی از راه‌های جهاد تبیین را استفاده از ظرفیت گروه‌های مختلف در جامعه برشمرد و اظهار داشت: هسته‌های تبیینی در مساجد با پشتیبانی روحانیان و اساتید حوزه‌، آموزش و پاسخگویی به سوالات افراد را بر عهده گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری ۱۸۰ نشست بصیرتی در مدارس سراسر استان با موضوع مهدویت و امام زمان(عج) در ایام ماه شعبان خبر داد و گفت: راه‌اندازی پویش‌های نذر صلوات و نذر دعای فرج از برنامه‌های اجرایی همزمان با اعیاد شعبانیه است.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی در مساجد و نقاط مختلف، برگزاری مسابقات مختلف برای کودکان در زمینه نقاشی، دلنوشته، برگزاری مسابقات کتابخوانی با عنوان مهدویت و امام زمان(عج)، برگزاری مراسم ختم قرآن به نیت سلامتی امام زمان(عج) در این ایام پیش بینی شده است.

وی از اجرای ۴۰۰ برنامه در زمینه پویش‌های ختم صلوات، دعای فرج و ختم قرآن به صورت مجازی و حضوری و ۵۰۰ جشن‌ خانگی خبر داد و تصریح کرد: در ایام مصادف با اعیاد شعبانیه ۱۰ مُبلّغ به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در راستای طرح کمک‌های مؤمنانه گفت: تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی با سازماندهی این اداره‌کل، با همت خیرین و مردم تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

سه هزار هیات مذهبی در استان همدان فعالیت دارند که ۲ هزار و ۲۰۰ هیات از این تعداد در سامانه بیرق اداره تبلیغات اسلامی استان همدان ثبت شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز