خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از یکهزار معتاد متجاهر در قزوین ساماندهی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۵۳۲

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در سال ۱۴۰۰ هزار و ۸۶۶ معتاد متجاهر در سطح استان ساماندهی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی در ششمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم که صبح امروز در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: در سال ۹۸ تعداد ۷۰۷ معتاد متجاهر در سال ۹۹ تعداد ۹۶۷ نفر ساماندهی شده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: ساماندهی این معتادان به دو میلیارد و نیم هزینه نیاز داشته که یک و نیم آن به بهزیستی پرداخت شده و مابقی آن را بدهکار هستیم که باید از طرف شهرداری‌ها پرداخت شود و شهرداری قزوین ۶۰ میلیون برای دو ماه فروردین و اردیبهشت را پرداخت کرده و مابقی آن هنوز پرداخت نشده است.

وی بیان کرد: قزوین کمپ ماده ۱۶ نداشت و کل ظرفیت در قالب ماده ۱۵ تعداد ۷۵۰ نفر بود که با ورود جدی استاندار در حاشیه شهر الوند سوله سالن هلال احمر برای راه اندازی کمپ ۵۰۰ نفره اختصاص داده شده است.

این مسئول افزود: زیرساخت‌های لازم مانند آب، گاز، برق و تخت‌های آن آماده شده و تا بیستم اسفند این مرکز به بهره برداری رسیده و مشکل استان برای جمع آوری معتادان متجاهر حل می‌شود، البته برای پرداخت هزینه‌های آن هم به کمک نیاز داریم و ۵۰ درصد آن به عهده شهرداری‌ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز