خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان:

هزارو800 تن میوه برای ایام پایانی سال در استان توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۳۰

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: یک هزار و ۸۰۰ تن میوه(سیب و پرتغال) ویژه ایام پایانی سال و شب عید با حدود ۲۵ درصد ارزان‌تر از قیمت مصوب در بازارهای استان توزیع می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، غلامحسین تقوی  افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، میوه موردنیاز روزهای پایانی سال و همچنین تعطیلات وروزی به اندازه کافی در استان همدان تامین و ذخیره سازی شده است.

به گفته وی، برهمین اساس ۶۰۰ تن سیب و هزار و ۲۰۰ تن پرتقال برای تامین نیاز شب عید و تعطیلات نوروزی تامین و ذخیره سازی شده که همزمان با روزهای پایانی سال در بازارهای استان توزیع می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۴۰۰ تن گوشت مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار استان همدان تامین شده که به تناوب در بازار عرضه خواهد شد، افزود: مشکلی برای تامین نهاده‌های دامی وجود ندارد و با توجه به شرایط ناشی از خشکسالی حدود ۴۰ درصد نهاده بیشتر از سال قبل نیز دریافت کرده ایم.

تقوی گفت: ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی طی ماه‌های دی و بهمن در استان همدان انجام شده و در اسفندماه نیز تاکنون ۹۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در سطح این استان انجام شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان در خصوص تولید و عرضه گوشت قرمز نیز اظهار داشت: ۱۱۰ تن سهمیه گوشت منجمد به استان اختصاص یافته که برای استفاده مردم در بازار توزیع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز