خبرگزاری کار ایران

با تشدید نظارت بر نانوایی‌ها؛

استاندار اردبیل بر ضرورت تبدیل تمامی آردهای تحویلی به نان تأکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۸۱۵

استاندار اردبیل گفت: آرد تحویلی به نانوایان باید به نان تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه کارگروه مدیریت آرد و نان گفت: در راستای صیانت از حق و حقوق مردم در ابتدا باید مسائل مربوط به حوزه آرد و نان مشخص شود که عمده مشکل و بیشترین تاثیر گذاری در کیفیت آرد و نان چه چیزی است تا بتوانیم بترتیب اولویت برنامه ریزی کرده و مشکلات مربوط به این حوزه را حل کنیم .

عاملی با تاکید بر اینکه آرد تحویلی به نانوایان باید به نان تبدیل شود گفت: بحث نظارت بر آرد و نان بصورت جدی انجام گیرد و چنانچه واحد نانوایی و یا کارخانه آرد سازی مرتکب تخلفی شود برخورد قانونی صورت گیرد تا حق و حقوق مردم ضایع نشود.

رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: بازرسین حوزه آرد و نان سازمان صمت استان با مراجعه حضوری و مستمر به واحدهای نانوایی و با تشدید بازرسی و نظارت‌ها، با حساسیت بیشتری در این زمینه عمل می کنند.

وی با بیان این که از نانوایی های فعال در سطح شهر به صورت سر زده بازدید می شود گفت: هدف  از این بازدید چگونگی نظارت برعملکرد نانوایان، بررسی محیط نانوایی‌ها از نظر بهداشتی و ضوابط پخت، کیفیت و کمیت پخت نان‌ها نیز در این بازرسی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز