خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اعلام رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش درباره تعلیق فدراسیون جودو تا دو هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۸۴۳

رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران گفت: رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش در خصوص تعلیق فدراسیون جودو ایران تا دو هفته آینده اعلام می شود.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات جودو استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت تعلیق فدراسیون جودو کشور از سوی فدراسیون جهانی جودو بیان کرد: در پرونده اولیه ای که داشتیم در مورد تعلیق دائم و ارائه پیش شرط هایی از سوی فدراسیون جهانی جودو، با همت تیم حقوقی این رای باطل اعلام شد و دوباره به کمیته انضباطی ارجاء داده شد.

وی افزود: کمیته انضباطی پس از ۳ ماه مجددا یک رای جدید را بدون حضور فدراسیون جودو ایران اعلام کرد و تعلیق و محرومیت ۴ ساله در میادین بین المللی را برای جودوی ایران در نظر گرفت. ما بازهم پرونده ای را در دادگاه حکمیت ورزش تشکیل دادیم و تیم حقوقی ما حدود ۵ ماه بر روی این پرونده کار کرد و جلسه دادگاه برگزار شد و در روزی که منتظر رای دادگاه بودیم با توجه به ایمیلی که به دست ما رسید اعلام شد که به دلیل شرایط سخت پرونده و تصمیم گیری سخت برای داوران، اعلام نتیجه ۲ ماه تمدید شد.

رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ما تا دو هفته آینده منتظر سپری شدن مهلت داده شده هستیم تا رای دادگاه صادر شود. مردم کشورمان در جریان باشند که تمامی تلاش خود را برای رفع این تعلیق انجام داده ایم و تیم حقوقی ما از حیثیت جودوی ایران و تعلیق ظالمانه دفاع تمام قد داشته است.

میراسماعیلی افزود: تمام تلاش خودمان را از آخرین فرصتی که دست داده بود انجام دادیم و منتظر هستیم با اعلام رای نهایی و رفع تحریم ها به شرایط مطلوب بازگردیم و ورزشکاران از میادین بین المللی محروم نمانند.

 

انتهای پیام/
بابک حقی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز