خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز شبکه بهداشت بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مدارس بویراحمد باید تعطیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۳۳۲

رئیس مرکز شبکه بهداشت بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که شیوع ویروس اُمیکرون در این شهرستان بسیار نگران کننده و مدارس باید در کمترین زمان ممکن تعطیل شوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " محمد یزدان پناه " در نشست ستاد کرونای شهرستان گفت: متاسفانه شیوع ویروس اُمیکرون در شهرستان بویراحمد شرایط سخت و شکننده ای را ایجاد کرده و باید مدارس شهرستان را در کمترین زمان ممکن تعطیل کرد.

وی تعداد دانش آموزان و معلمان گرفتار شده به ویروس اُمیکرون را بیش از 55 بیمار عنوان و اظهارداشت: به عقیده ما ادامه فعالیت مدارس این آمارها را افزایش و باید آموزش و پرورش، مدارس شهرستان بویراحمد را تعطیل کند.

رئیس مرکز شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش بی سابقه مبتلایان به ویروس اُمیکرون در این شهرستان شرایط نگران کننده ای حاکم کرده و ما از ادامه این روند بسیار نگرانیم.

یزدان پناه به اشاره به آمار بالای دانش آموزی در شهرستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: بیش از 70 هزار دانش آموز و چهار و 500 فرهنگی در این شهرستان به امر تعلیم و تربیت مشغول بوده که متاسفانه آمار مبتلایان به ویروس اُمیکرون در مدارس این شهرستان قابل مقایسه با مدارس هیچکدام از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

وی گفت: شیفت بندی و گروه بندی بدلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در اغلب مدارس شهرستان بویراحمد بنظر می رسد تاثیر چندانی بر کاهش آمارها نداشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز