خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت و گو با ایلنا :

مرگ اولین بیمار اُمیکرونی در کهگیلویه و بویراحمد/ روند مبتلایان به کرونا صعودی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۸۶۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد هزار و 51 نفر خبر داد و اظهارداشت: متاسفانه 2 بیمار به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که فوت یکی از آنها به‌دلیل ابتلا به اُمیکرون بوده است.

پرویز یزدان‌پناه در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: هم اکنون 79 بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری که 14 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و سه نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی تعداد بیماران بهبود یافته ویروس کرونا در این استان را 86 هزار و 627 بیماران و خاطرنشان کرد: از 574 نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 38 درصد موارد مثبت بود که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و بهمئی بود.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روند افزایشی کرونا در استان از حدود دو هفته پیش به علت کاهش دستورالعمل‌های بهداشتی شتاب گرفته و هم اکنون سیر صعودی دارد.

یزدان پناه گفت: کاهش سطح رعایت مقررات بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده که لزوم توجه بیشتر هم استانی‌های برای تسریع در روند واکسیناسیون را می‌طلبد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز