خبرگزاری کار ایران

صادق زاده خبرداد؛

پنجمین المپیاد ورزشی زنان کارگر در تبریز در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۳۹

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی زنان کارگر همزمان با سراسر کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه کارگر تبریز، کریم صادقزاده تبریزی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، گفت: حضرت زهرا (س) در طول عمر کوتاه خویش به دلیل تربیت یافتن در دامان پیامبر (ص) توانستند به مقام عالی «عصمت کبری» دست یابند که هیچ زنی به آن جایگاه نرسیده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بانوان و مادران باید دردانه نبی مکرم اسلام(ص) را در تربیت فرزندان الگوی خود قرار دهند، ادامه داد: حضرت فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به میزبانی آذربایجان شرقی و شهر تبریز از  4 بهمن آغاز شده است.

عضو کمیته اجرایی المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور، ادامه داد: افتتاحیه این جشنواره، روز گذشته با حضور مسئولان کشوری و استانی ساعت 9 صبح در سالن سرپوشیده شهید پورشریفی تبریز در خیابان حافظ برگزار شد.

صادقزاده با اشاره به اینکه این برنامه با یاد و خاطره سردار دلاور شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود، تصریح کرد: شنا، دارت، شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز از رشته های مورد رقابت این المپیاد است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز