خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به بیش از 2500 نفر در برف و کولاک گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۰۹۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به بیش از 2 هزار نفر در برف و کولاک اخیر خبر داد و گفت امدادرسانی در برخی مناطق استان ادامه دارد.

به گزارش ایلنای گلستان،فرهاد میقانی اظهارکرد: در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دمای هوا و بارش برف  در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق کوهستانی و برفگیر ۱۶ پایگاه ثابت امدادونجات، ۱۲ کشیک اضطراری شعب، تیم واکنش سریع مرکز استان، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان(EOC)، یک مرکز امدادهوایی به علاوه ۲ مرکز عملیاتی مراوه تپه و گمیشان به عنوان پست موقت فعال و  شعب هلال احمر در شهرستان ها مجموعا به تعداد ۲۱۱ نفر در آماده باش کامل قرار گرفتند و با ۱۹ خودروی آمبولانس، ۱۱ خودروی نجات و ۱۵ دستگاه خودروی کمکدار، یک دستگاه خودروی آرگو به مردم گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: نجاتگران استان 794 خانوار شامل 2 هزار و 611 نفر گرفتار در برف و کولاک را به محل امن منتقل و به 145 نفر در پایگاه های امدادونجات اسکان و 9 نفر از مصدومین ناشی از حوادث و بیماران را به مراکز درمانی منتقل کردند. 

وی خاطر نشان کرد: در برف و کولاک اخیر  70 بسته تغذیه اضطراری 72ساعته، 83 تخته پتو، 8 شعله والور میان متاثرین توزیع و  838 کیلوگرم نایلون پوششی برای 80 واحد مسکونی استفاده و 2 هزار قرص نان تهیه شده توسط فرمانداری در روستای زیارت توزیع شد. همچنین 3دستگاه موتور پمپ روبین جهت تخلیه آب در مناطق دچار آبگرفتگی شهرستان آق قلا استفاده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز