خبرگزاری کار ایران

به دلیل برودت هواو یخ زدگی :

مدارس ۱۲ شهرستان کرمانشاه امروز تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۸۷۸

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت:به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر مدارس ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه امروز شنبه (دوم بهمن ) تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امیر ظهرابی از تعطیلی مدارس در ١٢ شهرستان و تأخیر ٢ ساعته فعالیت ادارات به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر خبر داد.

وی اظهار داشت: مدارس مقاطع تحصیلی گروه صبح شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، دالاهو، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، سنقروکلیایی و هرسین امروز، دوم بهمن‌ماه به دلیل بارش برف و یخبندان تعطیل است، البته آموزش به صورت غیرحضوری و آنلاین و در بستر شبکه «شاد» انجام ‌می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مدارس شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین هم با ۲ ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

وی در خصوص وضعیت شهرستان‌های استان، گفت: تا آخر وقت شب گذشته(اول بهمن‌ماه)، ۲۷ محور روستایی همچنان مسدود بوده که با کمک راهداری، ارتش، سپاه، اداره‌کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها در تلاش کاهش این آمار و بازگشایی تمامی محورهای روستایی هستیم.

 وی گفت: در گهواره، اسلام‌آباد غرب، پاوه، ثلاث باباجانی، سنقرو کلیایی؛ همچنان چندین راه بسته روستایی وجود دارد.

این مسؤول خاطر نشان کرد: برودت هوا به حدی سنگین است که در مواردی ماشین‌های راهداری حین انجام خدمات‌رسانی زمین‌گیر شده، ولی در تلاش هستیم امروز محورهای مسدود بازگشایی شود.

وی در خصوص  قطعی برق برخی از شهرستان‌ها، گفت: قطعی برق تقریبا به ۱۰ روستا تقلیل پیدا کرده که اگر به موقع جاده‌ها بازگشایی شود، قطعی برق طی امروز برطرف می‌شود.

وی در پایان به هم‌استانی‌ها توصیه کرد، با توجه به اینکه در کل استان برودت هوای سنگین را شاهد هستیم از مردم می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا مشکل خاصی در این زمینه پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز