خبرگزاری کار ایران

یک مقام انتظامی در استان کهگیلویه وبویر احمد خبر داد؛

نجات جان جوان 18 ساله بهمئی در حین اقدام به خودکشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۶۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان جان پسر ۱۸ ساله‌ای که اقدام به خودکشی کرده بود را نجات دادند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ"فرزین جمشیدی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان‌های شهرستان بهمئی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب یکی از منازعان و به صورت اتفاقی در منزل یکی از شهروندان مشاهده کردند نوجوان ۱۸ ساله با یک  قصد خودکشی داشته که سریعاً توسط ماموران از اقدام او جلوگیری به عمل آمد و با خودروی سازمانی به مرکز درمانی شهرستان اعزام شد  که پس از اقدامات فوری پزشکی و مداوا از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزایش اعتماد مردمی به پلیس را لازمه مشارکت در تولید امنیت دانست و گفت: اعتماد و رضایت مردمی بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس است.

به گزارش ایلنا، شهرستان بهمئی از شهرستان های گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز این استان حدود 300 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز