خبرگزاری کار ایران

برای سومین بار در روزهای اخیر ؛

کارگران شرکت «روی » بندرعباس تجمع اعراضی برگزار کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۷۱۷

کارگران شرکت «روی» بندرعباس برای سومین بار در روزهای اخیر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نزدیک پنج ماه از تعطیلی کارخانه شرکت روی بندرعباس می‌گذرد. دو هفته پیش کارگران برای اولین بار در اعتراض به تعطیلی این کارخانه و کاهش مدت قراردادهایشان تجمع اعتراضی برپا کردند. به‌رغم اینکه مسئولان برای حل مسائل پیش آمده درخواست یک هفته مهلت کردند اما به گفته‌ کارگران، مدیران کارخانه به آنها گفته‌اند که برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند چرا که فعلا از باز شدن کارخانه خبری نیست. 
 
پس از آن بار دیگر(چهارشنبه 8 دی ماه) کارگران مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند. به نقل از یکی از کارگران شرکت روی، نماینده رسمی استاندار هرمزگان قول حل مشکلات آنها را داد و به کارگران گفته بود به کارخانه برگردید هیچ کس حق ندارد شما را از فعالیت در کارخانه منع کند.
 
امروز یکشنبه 12 دی ماه برای سومین بار کارگران شرکت روی بندرعباس در واکنش به حل نشدن مشکلات‌شان مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند و با در دست داشتن کاغذهایی از دادستان بندرعباس و رئیس جمهور درخواست کردند از آنها حمایت کند.
 
به گفته‌ یکی از کارگران مواد اولیه در کارخانه موجود است و علت تعطیلی کارخانه مشخص نیست. کارگران می‌گویند ما نگران آینده کاری خود هستیم چراکه تکلیف کارخانه مشخص نیست.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز